Strona główna » Programy Call Center » NASO CC program call center » Program Naso CC Call Center Supervisor
Naso CC program Call Center

Program Naso CC Call Center Supervisor

CTI Solutions

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:48 godzin

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Warunki Licencji

Cena brutto: 1 033,20 zł

Cena netto: 840,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
 

System Naso Call Center Supervisior


Naso Call Center to oprogramowanie klasy Call Center, Contac Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
  • Ilu klientów tracisz z powodu nieodebranych połączeń?
  • Chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy?
  • Chcesz zbierać więcej informacji o swoich Klientach?
  • Prowadzisz kampanie telefoniczne?
  • Posiadasz centralę telefoniczną Panasonic KX-TDA.KX-TDE, NCP, NS, Slican NCP PBX , Platan Libra , Proxima , 3CX, Grandstream, Yeastar S50, S100,S300 wykorzystamy je do obniżenia kosztów wdrożenia (brak potrzeby zakupu nowego systemu telefonicznego)

Rozwiąż te problemy korzystając z oprogramowania NASO CC
Naso CC Call Center/ Contac Center
Naso CC pozwala na rozszerzenie funkcjonalności  central telefonicznych o funkcje typowe dla systemów Call Center takie jak: zarządzanie ruchem, dialer do automatyzacji ruchu wychodzącego, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz prezentację informacji o połączeniach, statystyki połączeń oraz pracy agentów. Naso CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów.
Rozbudowane funkcje programu pozwalają na dodawanie notatek do prowadzonych rozmów, kategoryzowanie rozmów, zarządzanie zadaniami związanymi z zadaniami. Wbudowany komunikator pozwala na usprawnienie komunikacji między pracownikami.

Kampanie telemarketingowe
Program Naso CC pozwala na zarządzanie kampaniami telemarketingowymi (tworzenie grup docelowych klientów, przypisywanie agentów obsługujących daną  kampanię, godziny, aktywności) oraz zautomatyzowanie zestawiania połączeń do klientów.
Kampanie przychodzące
Naso CC umożliwia obsługę kampanii przychodzących oferując informacje o dzwoniącym kliencie, skrypty rozmów, wysyłkę predefiniowanych wiadomości email.

alt

Aplikacja supervisiora
Aplikacja supervisora pozwala na wgląd w bieżący status pracy konsultantów, kolejek oczekujących połczeń oraz analizowanie statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń  , wydajności pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzających różnymi działaniami w fimie.
Naso CC Supervisior funkcjonalność
  • podgląd bieżącego statusu wszystkich konsultantów oraz linii telefonicznych (kierunek połączenia, numer dzwoniący, godzina rozpoczęcia rozmowy)
  • przeglądanie historii połączeń
  • przeglądanie informacji o kolejkach na Infolinii (aktualna długość, ilość dostępnych konsultantów)
  • raporty z pracy konsultantów
  • czas pracy, w tym podział na efektywną pracę, przerwy
  • ilość i czas zrealizowanych połączeń w podziale na przychodzące (przez Infolinie i bezpośrednio) oraz wychodzące
  • rozkład godzinowy połączeń w celu wyszukiwania godzin największego obciążenia pracą (z podziałem na połczenia obsłużone i nie obsłużone)
  • definiowanie kampanii telemarketingowych (grupy docelowe klientów, przypisani agenci, skrypt rozmowy)
  • edytor do definiowania skryptów rozmowy
  • raporty z postępów kampanii telemarketingowych
  W przypadku zainteresowania programem prosimy o kontakt  telefoniczny pod numer 22 250-25-48 lub mailem biuro@e-telecom.pl. Przygotujemy ofertę zawierającą koszty oprogramowania i wdrożenia systemu.
Pozostałe produkty z kategorii
Naso CC Call Center

Program Naso CC Light Call Center

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
szt.Do koszyka
Naso CC Call Center

Program Naso CC aplikacja Klienta Call Cente

492,00 zł brutto400,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu