Strona główna » Platan » Oprogramowanie Platan » Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów
Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

PLATAN

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:48 godzin

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Cena brutto: 1 230,00 zł

Cena netto: 1 000,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Komu się przyda?
  • Najważaniejsze funkcje
Platan Call Monitor Pakiet 1 manager 2 agentów

Platan Call Monitor oprogramowanie typu Call Center współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę. 

Funkcje programu Platan Call Monitor:

  • monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu

  • połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)

  • informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia

  • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto na nie oddzwonił, a które nie zostały obsłużone

  • informacja o połączeniach oczekujących w kolejce

  • wyświetlanie aktywności agentów (statusów)

  • informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na połączenie)

  • statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych,oczekujących średnio w kolejce itp.)

  • statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu

  • łatwe logowanie się do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie, a także statusy chwilowej niedostępności (np. urlop, przerwa), w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane.

Komu się przyda Call Monitor?

Jeśli:

  • obsługujesz głównie ruch przychodzący,
  • połączenia odbiera kilka osób (albo kilka grup),
  • czasem przychodzących połączeń jest więcej niż osób je odbierających,
  • zależy Ci na jak najlepszej obsłudze klientów,
  • uważasz, że każdy klient to potencjalna sprzedaż, a klient, który się nie dodzwoni, może już do Ciebie nie wrócić,
  • chcesz wiedzieć, jeśli ktoś z grupy odebrał dane połączenie lub oddzwonił na numer z nieodebranego połączenia (aby pozostali członkowie grupy nie musieli już oddzwaniać i wszyscy klienci zainteresowani kontaktem zostali obsłużeni),
  • chcesz monitorować pracę agentów: bieżącą liczbę połączeń odebranych i utraconych, obłożenie kolejek, czas odpowiedzi, a także porównywać je z danymi historycznymi

zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.

Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:

  • prywatnych przychodni,
  • salonów sprzedaży samochodów,
  • firm świadczących usługi doradcze, finansowe, ubezpieczeniowe,
  • biur podróży,
  • centrów obsługi klienta,
  • start-upów.

Najważniejsze funkcje programu

Oprogramowanie Platan Call Monitor jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).

 

Funkcje programu Platan Call Monitor:

  • monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)
  • informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia,
  • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto oddzwonił, a które nie zostały obsłużone,
  • informacja o połączeniach oczekujących w kolejce,
  • wyświetlanie dostępności agentów (zalogowany, wylogowany),
  • statusy krótkotrwałej niedostępności (np. urlop, przerwa) ustawiane przez agentów, w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane,
  • informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na rozmowę),
  • statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.)
  • statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu
  • łatwe logowanie do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie,
  • obsługa do 64 Grup Wspólnego Wywołania, po nawet 16 użytkowników każda, w jednej lub wielu lokalizacjach.
Pozostałe produkty z kategorii
Platan Call Monitor licencja SMS

Platan Call Monitor licencja SMS

307,50 zł brutto250,00 zł netto
Platan Call Monitor licencja Managera

Platan Call Monitor licencja Managera

799,50 zł brutto650,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan CTI wspomaganie telefonowania

PLATAN CTI Computer Telephony Integration

479,70 zł brutto390,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan Call Monitor licencja Agneta

Platan Call Monitor licencja Agneta

307,50 zł brutto250,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

3 198,00 zł brutto2 600,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu