Strona główna1 » 3CX2 » 3CX 4SC Standard wirtualna centrala PBX IP VoIP SIP licencja bezpłatna
Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Systemy płatności
  • First Data Polcard
3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP
3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP3X Centrala telefoniczna PBX IP SIP VOIP
Super promocjaNasz hitDarmowa dostawa

3CX 4SC Standard wirtualna centrala PBX IP VoIP SIP licencja bezpłatna

3CX

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:48 godzin

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Producent:3CX

Rodzaj centrali :VoIP

Porty wewnętrzne VoIP:VoIP nielimitowana ilośc portów

Porty SIP Trunk do operatora:Nielimitowana ilość Sip Trunk

Cena brutto: 1,23 zł

Cena netto: 1,00 zł

Cena poprzednia: 650,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Niższe rachunki
  • Unified Communication
  • 3CX VoIP Client Windows i Mac
  • Aplikacje Android / iOS
  • Wdrożenie systemu 3CX

3CX 4SC wirtualna centrala telefoniczna  IP PBX SIP VoIP licencja bezpłatna

 

3CX-4SC jest software’ową wirtualną centralą telefoniczną, opartą o otwarty standard SIP centralą IP-PBX SIP VoIP. Współpracuje z popularnymi telefonami IP, dostawcami usług SIP trunk, oraz bramami medialnymi. 3CX jest kompletnym rozwiązaniem UC (ang. Unified Communications), zawierającym między innymi takie funkcjonalności jak konferencje web, prezentowanie statusów użytkowników, dedykowane softphone’y oraz aplikacje na smartphone’y i wiele więcej – wszystko to bez dodatkowych kosztów i problemów w zarządzaniu.

4 połączenia jednoczesne wewnętrzne lub zewnętrzne, licencja bezpłatna

Nielimitowana ilość użytkowników
 

Niedroga, łatwa w instalacji i zarządzaniu

Cena licencji  3CX oparte są o ilość jednoczesnych połączeń, a nie o ilość numerów wewnętrznych co często czyni rozwiązania PBX bardzo drogimi. Wbudowany interfejs www do zarządzania, jak również możliwość instalacji na najbardziej popularnym systemie operacyjny Windows, Linux czyni instalację oraz zarządzanie niezwykle prostym.

  • Instalacja Plug and Play dla telefonów IP, bram IP oraz SIP Trunków
  • Brak licencji na ilość numerów wewnętrznych
  • Licencja bezpłatna do uruchomienia na platformie Gogle Cloud Platform
alt
alt

Gotowe rozwiązanie Unified Communications

Gotowe rozwiązanie Unified Communications z takimi funkcjami jak prezentacja statusów, faks, wiadomości głosowe wysyłane na email. Czat zwiększający produktywność pracowników. 3CX zawiera także zintegrowaną wtyczkę do serwera konferencji web, które dają zaawansowane funkcje ułatwiające współpracę.

  • Zobacz statusy dostępności współpracowników
  • Odbieraj faksy i wiadomości głosowe na swojej skrzynce e-mail
  • Konferencje web dla wszystkich
 

Softphone dla Mac, Windows, iOS i Android


Mobilność nie stanowi problemu dla 3CX, który posiada dedykowane softphone’y dla Mac oraz Windows a także dedykowane aplikacje dla smartphone’ów z systemami iOS i Android. Korzystaj ze swojego numeru wewnętrznego na swoim smaftphonie lub kontroluj swój telefon biurkowy za pomocą aplikacji na komputerze dzięki modułowi CTI. Zredukuj koszty połączeń komórkowych, zwiększ efektywność i mobilność pracowników bez dodatkowych kosztów.
  •     Korzystaj ze swojego numeru wewnętrznego z dowolnego miejsca wymagany dostep do sicie 3G lub LTE
  •     Łatwy w konfiguracji i zarządzaniu
  •     Integracja min. z Office 365, Google, Outlook


 
alt
  


 

 

Obniż koszty usług telekomunikacyjnych i podróży służbowych!


3CX nie tylko dostarcza wielu funkcjonalności dla zwiększenia produktywności i jakości usług ale także zmniejszy twoje rachunki o połowę, dając jednocześnie możliwość komunikacji z telefonią IP!. Twoje rachunki za telefon zostaną obniżone, ale także koszt zakupu, rozbudowy i utrzymania centrali PBX IP.
 

Rachunki telefoniczne niższe o 80%

Telepracownicy lub personel pracujący poza biurem mogą wykonywać połączenia bezpłatnie, oszczędzając przy tym znaczne sumy pieniędzy. Wystarczy tylko połączyć zdalne biura przy pomocy mostów i wszystkie połączenia między biurami będą darmowe. Międzynarodowa usługa DID pozwala i IP Telefoni na wykonywanie tanich połączeń oraz zwiększenie zadowolenia klientów.

  • Połącz zdalne biura przy pomocy mostów i zapomnij o kosztach za połączenia między biurami
  • Telepracownicy lub będący w delegacji pracownicy działu sprzedaży mogą wykonywać połączenia służbowe bezpłatnie
  • Tnij miesięczne koszty telefoniczne dzięki portom SIP
  • Skorzystaj z funkcji WebRTC i zminimalizuj koszty za połączenia na numery 800

alt

alt

Centrala PBX, która nie rujnuje portfela

Tradycyjne centrale PBX oraz czarne skrzynki są trudne w rozbudowie. Dodanie nowych numerów wewnętrznych wiąże się z wysokimi kosztami za licencję, zakupem dodatkowych kart. Zupełnie inaczej jest w przypadku systemu 3CX – dodawaj nowe numery wewnętrzne, linie oraz funkcje bezpłatnie i unikaj spędzających sen z powiek kosztów związanych z rozbudową PBX!

  • Brak opłat za licencję na poszczególne numery wewnętrzne
  • Twórz tysiące nowych linii oraz numerów wewnętrznych bez dodatkowego sprzętu
  •  Bez żadnych dodatkowych szkoleń
  • Funkcje Zintegrowanej komunikacji bez dodatkowych kosztów

Obniż koszty podróży dzięki zintegrowanym konferencjom w sieci

Zintegrowane rozwiązanie 3CX do konferencji w sieci oszczędza czas i koszty podróży służbowych, pozwalając użytkownikom organizować spotkania online oraz komunikować się indywidualnie z dowolnego miejsca. Uczestnicz w spotkaniach w każdym miejscu globu dzięki przełomowej technologii WebRTC wykorzystywanej przez 3CX WebMeeting.

  • Zrezygnuj z kosztownych usług konferencji w sieci
  • Wszyscy użytkownicy 3CX otrzymują bezpłatną licencję
  • Obniż koszty telekonferencji
  • Bez miesięcznych opłat za subskrypcję

alt

 

Unified Communications statusy obecności, czat, poczta głosowa, Fax 2 e-mail
Ujednolicona komunikacja bez problemów

Statusy obecności, faks oraz wiadomości głosowe na e-mail, konferencje web, czat tekstowy są dziecinnie proste dla 3CX. Dzięki dedykowanej aplikacji 3CX Phone dla komputerów i smartphone’ów użytkownicy automatycznie mają dostęp do zaawansowanych funkcji UC. Wszystko to bez potrzeby uczenia się obsługi kolejnych systemów i płacenia za dodatkowe licencje jak u innych producentów.
 

Sprawdzaj obecność współpracowników

Możliwość sprawdzania statusu współpracowników („Kontrola obecności”) to wspaniałe rozwiązanie, które oszczędza czas poświęcany na niepotrzebne przekierowanie połączeń lub zostawianie wiadomości na poczcie głosowej. W efekcie zarządzanie i współpraca z pracownikami zdalnymi są teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Potrzebujesz chwili spokoju, aby skończyć pracę nad projektem? Spersonalizuj swój status i zadbaj, aby nic Ci nie przeszkadzało.

  • Ogranicz koszty za korzystanie z usługi poczty głosowej
  • Unikaj niepotrzebnych przekierowań połączeń, które mogą być irytujące dla klientów
  • Funkcja dostępna dla wszystkich klientów 3CX: Mac, Windows, iOS oraz Android
alt
alt

Przesyłaj faksy i pocztę głosową na e-mail

Faksy przychodzące są konwertowane na format PDF i przesyłane użytkownikom w e-mailu, bez potrzeby instalowania odpowiedniego oprogramowania. Wiadomości głosowe są zmieniane w pliki dźwiękowe, a następnie przekazywane drogą e-mailową.

  • Przesyłaj wiadomości głosowe na skrzynkę e-mailową
  • Odsłuchuj pocztę głosową bez potrzeby dzwonienia
  • Faksy trafiają na skrzynkę e-mailową w postaci plików PDF

Przesyłanie wiadomości błyskawicznych / funkcja czatu

Umożliwiaj swoim pracownikom komunikację przez czat i nie polegaj już więcej na komunikatorach innych firm. Użytkownicy 3CX mogą wysyłać i otrzymywać wiadomości tekstowe, korzystając z klientów Windows, Mac, iPhone oraz Android w dowolnym miejscu.

  • Nie ma potrzeby korzystania z komunikatorów firm zewnętrznych
  • Wysyłaj wiadomości tekstowe, linki i inne wiadomości bez żadnych dodatkowych opłat
  • Funkcja dostępna dla systemów Mac, Windows, iOS oraz Android
alt


 

Dołączone zaawansowane, łatwe w użyciu telefony programowe dla systemów Windows i Mac

Dzikęi dedykowanej aplikacji na Mac oraz Windows, 3CX pozwala ci na łatwe zarządzanie twoimi połączeniami czy kontrolowanie twojego telefonu biurkowego z wykorzystaniem CTI lub korzystanie w podróży na laptopie. W przeciwieństwie do innych central telefonicznych żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. Pełna kompatybilność z centralą sprawia że 3CX Phone jest łatwy we wdrażaniu i zarządzaniu dla administratorów, a także prosty w obsłudze dla użytkowników.
 

Zarządzaj połączeniami telefonu IP z poziomu pulpitu komputerowego

Wbudowane telefony programowe 3CX dla systemów Mac i Windows umożliwiają zarządzanie połączeniami, a także nawiązywanie i odbieranie połączeń obsługiwanych przez biurowy system telefoniczny na komputerze – nawet gdy jesteś poza biurem. W połączeniu z zestawem słuchawkowym 3CX może nawet w pełni zastąpić zwykły telefon.

  • Tryb CTI pozwala nawiązywać połączenia na telefonie IP przy użyciu komputera
  • Brak dodatkowych opłat licencyjnych za używanie telefonu programowego
  • Łatwe użytkowanie i zarządzanie
  • Pracuj jak w biurze i oszczędzaj na kosztach połączeń
alt
alt

Zarządzaj połączeniami przy użyciu centrali 3CX

3CX zawiera funkcję zaawansowanej centrali telefonicznej, która umożliwia dostosowanie sposobu wyświetlania i obsługi połączeń. Pięć różne widoki do wyboru spełnią potrzeby pracowników na każdym stanowisku.

  • ”Możliwość przekierowywania połączeń metodą „przeciągnij i upuść
  • Doskonałe rozwiązanie do obsługi call center – zawiera tablicę informacyjną i widok menedżera kolejki
  • Łatwe sprawdzanie dostępności współpracowników
  • Widok recepcjonisty umożliwia łatwe zarządzanie połączeniami przychodzącymi
  

 

Niezrównana mobilność dzięki głównym klientom 3CX – Android oraz iOS VoIP

3CX posiada dedykowane aplikacje na smartphone’y z systemem Android oraz iOS, które dają możliwość korzystania z numeru wewnętrznego gdziekolwiek jesteś. Odbierz telefon biurkowy na swoim smartphonie i przetransferuj do kolegi bez potrzeby proszenia o telefon na inny numer. Zredukuj koszty połączeń na komórki, zwiększ produktywność i miej pewność, że już nigdy więcej nie utracisz żadnego połączenia!
 

Uznani VoIP klienci Android oraz iOS

3CX zawiera funkcję natywnych, stale poddawanych aktualizacjom oraz testom klientów Android oraz iOS, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, dzięki czemu jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIPwspółpracujący z systemem 3CX oferują usługę PUSH, zachowując w telefonie tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.

  • Najbardziej zaawansowani i niezawodni na rynku klienci Android oraz iOS z technologią VoIP
  • Brak dodatkowych opłat za licencję na oprogramowanie softphone
  • Powiadomienia typu „PUSH” oszczędzają baterię
  • Wbudowany port SIP / usługa proxy rozwiązuje wszelkie problemy ze zdalną zaporą.
alt
alt

Korzystaj z numeru wewnętrznego z każdego miejsca

Dzięki klientom 3CX dla urządzeń z systemami Android oraz iOS możesz korzystać ze swojego numeru wewnętrznego gdziekolwiek jesteś. 3CX wykorzystuje koncepcję jednego numeru, co oznacza, że nie musisz już rozdawać swojego numeru komórkowego. Ustaw swój status, aby Twoi współpracownicy widzieli, czy jesteś dostępny i możesz odebrać połączenie.

  • Wykonuj połączenia i odbieraj je na swoim smartfonie – bezpłatnie
  • Korzystaj ze smartfonu, aby zmieniać swój status na dostępny, niedostępny lub poza biurem
  • Koncepcja jednego numeru
  • Sprawdzaj dostępność swoich współpracowników z każdego miejsca

Prosta konfiguracja i zarządzanie

Instalacja i zarządzanie klientami 3CX są proste. Klientów można udostępniać w sposób automatyczny z poziomu konsoli zarządzania 3CX, bez konieczności dzwonienia do działu pomocy technicznej. Dzięki wbudowanemu tunelowi klienci 3CX pokonują wszelkie zapory, zapewniając jeszcze lepszą jakość połączenia.

  • Zdalna konfiguracja przez e-mail, bezproblemowa instalacja
  • Prosta organizacja telekonferencji
  • Całkowita integracja i łatwość obsługi
  • Rozdzielenie SIP – jednoczesne korzystanie ze wszystkich klientów
alt
W celu określenia kosztu wdrożenia systemu programowej centrali telefonicznej musimy otrzymać od Klienta odpowiedzi na 4 podstawowe pytania:
  1.  Z usług jakiego operatora i w jakim zakresie korzysta obecnie do połączeń zewnętrznych i czy  jest zainteresowany obniżeniem stałych kosztów korzystania z tych usług?
  2. Jakie są jego wymagania , co do telefonów IP , które będą współpracować z centralą 3CX ( sofphony, telefony SIP, wyświetlacz, klawisze BLF, liczba kont SIP, słuchawki nagłowne do telefonów , itp)?
  3. Czy klient ma swój serwer? Jeśli tak to czy spełnia wymagania techniczne centralki 3CX lub  czy ewentualnie jest zainteresowany wdrożeniem usługi centrali w chmurze?
  4. Zakres funkcjonalności wymagany od centrali (ilość jednoczesnych połączeń, ilość użytkowników, zapowiedź w centrali, raportowanie, statystyki połączeń, nagrywanie rozmów, integracja centrali z CRM)?
Dopiero po przeanalizowania w/w punktów jesteśmy w stanie przygotować wstępną ofertą określająca wysokość kosztów wdrożenia.
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt na
e-mail: 3cx@e-telecom.pl
tel 22 250-25-48