Strona główna1 » Call Center
Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Systemy płatności
  • First Data Polcard

Call Center

Pierwszy program umożliwiający małym i średnim firmom na zbudowanie swojego systemu Call Center za rozsądna cenę. W porównaniu do innych rozwiązań dostępnych na rynku nie wymusza korzystanie tylko z łączy VoIP ale pozwala na korzystanie w powiązaniu z centralami Platan, Panasonic, Slican, Grandstream, 3CX  z tradycyjnych  linii analogowych , cyfrowych ISDN BRI PRI , GSM posiadanymi  przez Klienta.
Naso CC firmy CTI Solutions to oprogramowanie klasy call center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego i wychodzącego oraz przeprowadzanie kampanii telemarketingowych dzięki automatycznemu zestawianiu połączeń i wykorzystaniu skryptów rozmów. Udostępnia rozbudowane statystyki połączeń i raportów z pracy agentów oraz funkcje typowe dla systemów call center (aplikacja agenta, supervisora, zarządzanie ruchem, jego nadzór). System integruje się z infoliniami współpracujących central telefonicznych oraz z bazami danych klientów.

Naso CC składa się z kilku elementów:

  • aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną Platan
  • aplikacji konsultanta
  • aplikacji supervisora

 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Producent
Tylko nowości
Tylko promocje
NASO CC System Call Center

Naso CC Supervisor oprogramowanie Call Center

1 033,20 zł brutto840,00 zł netto
Aplikacja supervisora (Naso CC Supervisor) pełni funkcje nadzorcze w stosunku do aplikacji konsultantów. Umożliwia zarówno bieżący podgląd ich pracy, kolejek oczekujących połączeń, jak i analizę statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, liczbę połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii oraz kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi różnymi działami w firmie.
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC

Naso CC oprogramowanie Klienta systemu Call Center

492,00 zł brutto400,00 zł netto
Aplikacja konsultanta (Naso CC Agent) wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje:
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC

Naso CC Light starter oprogramowania Call Center

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
Naso CC LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połczeń. Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.
  • 1 licencja Supervisior
  • 5 licencji Agenta
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka

Nasze hity
Chmura tagów
Statystyka
  • Ilość produktów: 142
  • Ilość kategorii: 35
  • Ilość promocji: 1
  • Ilość nowości: 6
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 539774 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014