Strona główna » Programy Call Center » NASO CC program call center » Program Naso CC Light Call Center
Naso CC Call Center

Program Naso CC Light Call Center

CTI Solutions

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Warunki Licencji

Cena brutto: 1 353,00 zł

Cena netto: 1 100,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Supervisior

System Naso Call Center Light


Naso CC Lite firmy CTI Solutions to oprogramowanie wspomagające obsługę ruchu telefonicznego przez pracowników firmy dzięki powiązaniu z bazami danych klientów oraz z infoliniami central telefonicznych Platan (aplikacja typu CTI - Computer Telephony Integration). Dostarcza również rozbudowane statystyki połączeń i możliwość monitorowania podległych pracowników w postaci szczegółowych raportów z ich czasu pracy.
Naso CC Lite jest atrakcyjnym cenowo rozwiązaniem dla niewielkich firm handlowych, które nie mają potrzeby wykorzystywania drogich i zaawansowanych rozwiązań stosowanych w aplikacjach typu call center.
Przykładowe zastosowania Naso CC Lite:
Analiza ruchu telefonicznego.
Wsparcie obsługi własnej infolinii.
Ułatwienie pracy działu handlowego.
Obsługa Contact Center.
Obsługa działu serwisu (identyfikacja klientów, zapisywanie notatek z rozmów).
Naso CC Lite składa się z kilku elementów:
aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną Platan
aplikacji konsultanta (Agent)
aplikacji nadzorcy (Supervisor)

Naso CC Server wykorzystuje komunikację z centralami telefonicznymi Platan za pomocą protokołu PCTI. Serwer integruje się z centralą telefoniczną oraz pozwala na:

  • monitorowanie pracy i statusów konsultantów, kolejek oraz infolinii zdefiniowanych w centralach i serwerach Platan,
  • rejestrację wszystkich połączeń,
  • integrację z bazą danych klientów (identyfikacja klienta po numerze telefonu oraz statystyki).

Supervisor do monitorowania pracy konsultantów

Aplikacja Supervisor (nadzorcy) pozwala na monitorowanie pracy osób obsługujących ruch telefoniczny (konsultantów), kolejek oraz analizowanie statystyk pracy podległych pracowników. Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla nadzorców zarządzających różnymi działami w firmie.

Naso CC Lite Supervisor (aplikacja nadzorcy) pozwala na:

  • podgląd bieżących statusów wszystkich konsultantów,
  • podgląd bieżącego statusu linii telefonicznych (kierunek połączenia, numer, godzina rozpoczęcia rozmowy),
  • podgląd bieżącego stanu grup wspólnego wywołania,
  • przeglądanie historii połączeń,
  • przeglądanie historii zmian statusów agentów,
  • przeglądanie informacji o kolejkach na Infolinii (aktualna długość, liczba dostępnych konsultantów),
  • przeglądanie zaplanowanych przez konsultantów połączeń do oddzwonienia w dowolnym okresie,
  • szczegółowe, wielowymiarowe statystyki obsługi ruchu telefonicznego z podziałem na rozmowy wychodzące i przychodzące, osoby, dowolny okres, zbiorczo obejmujące:
    • liczbę połączeń,
    • czas ich trwania,
    • średni czas potrzebny na odebranie połączenia,
    • średni czas rozmowy,
  • statystyki czasu pracy poszczególnych osób i grup, w tym podział na efektywną pracę i przerwy,
  • graficzne przedstawienie statystyk w formie wielowymiarowych wykresów,
  • rozkład godzinowy połączeń w celu wyszukiwania godzin największego obciążenia pracą (z podziałem na połączenia obsłużone i nieobsłużone),
  • zarządzanie użytkownikami - dodawanie, nadawanie uprawnień.
Pozostałe produkty z kategorii
Naso CC Call Center

Program Naso CC aplikacja Klienta Call Cente

492,00 zł brutto400,00 zł netto
szt.Do koszyka
Naso CC program Call Center

Program Naso CC Call Center Supervisor

1 033,20 zł brutto840,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu