Strona główna » Panasonic » Panasonic KX-HTS32
Kategorie
Kategorie aktualności
LeaseLink

alt

Systemy płatności
  • First Data Polcard
Panasonic KX-HTS832Panasonic KX-HTS832
Panasonic KX-HTS832Panasonic KX-HTS832
PolecamyNasz hit

Panasonic KX-HTS32

PANASONIC

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD standard - 18,00 zł

Kod EAN:5025232826766

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja Panasonic

Rodzaj centrali :VoIP

Portów wew. analogowych:do 24 portów

Porty wew. SIP:do 12

Moduły GSM:NIE

Linie ISDN:NIE

Cena brutto: 984,00 zł

Cena netto: 800,00 zł

Cena katalogowa: 1 250,00 zł

Oszczędzasz: 21%

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Wsparcie techniczne
  • Akcesoria (1)
  • Klipy filmowe (1)

Panasonic KX-HTS32

KX-HTS32 Pojemność standardowa centrali telefonicznej:


    linie zewnętrzne: 
  • 4 linie miejskie analogowe z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 6/4 SIP (G.711/G.729) z obsługą DDI
    linie wewnętrzne: 20
  • 8 analogowych wewnętrznych z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 12 wewnętrznych SIP

Pojemność maksymalna:
wymagany zakup dodatkowych kart
    linie zewnętrzne:
        8 analogowych lub zamiennie  6/4 SIP (G.711/G.729)
    linie wewnętrzne: 24
        24 analogowe lub zamiennie 12 wewnętrznych SIP
  • Porty: LAN1, WAN1, LAN2/WAN2 (wszystkie 1Gb) i USB
  • Wbudowany router
  • Wbudowany dostęp bezprzewodowy WiFi (IEEE802.11n/b/g)
  • Wbudowana poczta głosowa z powiadamianiem o nagraniu przez e-mail (także z plikiem wiadomości w załączniku)
  • Wbudowana obsługa komunikatów głosowych (10 komunikatów OGM/UCD) wraz z funkcją bezpośredniego dostępu do systemu
  • DISA z możliwością wyboru numeru wewnętrznego
  • Wbudowany 3-poziomowy automatyczny operator z przewodnikiem głosowym
  • Wbudowany automatyczny transfer połączeń telefaksowych
  • Integracja z telefonami SIP Panasonic: KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV330, KX-HDV430
  • Automatyczna rejestracja terminali
  • Funkcja przywoływania
  • Zdalna aktualizacja oprogramowania
  • Integracja z telefonami SIP DECT KX-TGP600 i wideodomofonami/kamerami KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Wbudowana obsługa zdalnych telefonów SIP
  • Wbudowana obsługa wideotermnali SIP
  • Wbudowana funkcja wyboru najtańszego operatora przy wykonywaniu połączeń międzystrefowych (ARS?)
  • Wbudowana funkcja identyfikacji abonenta na liniach zewnętrznych i wewnętrznych portach analogowych
  • Komunikaty na wyświetlaczach aparatów SIP w języku polskim
  • Zarządzanie przez przeglądarkę www (HTTP i HTTPS)
  • Równomierne kierowanie połączeń przychodzących (UCD)
  • Kody rozliczeniowe i zmienne klasy obsługi abonentów
  • Konferencja dla 3 abonentów oraz 3 pokoje konferencyjne dla 6 abonentów (MeetMe)
  • Systemowa książka telefoniczna na 200 numerów i 20 numerów skróconych
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Obsługa domofonu z otwieraczem zamka na 2 obwody - opcja
  • Tryb pracy dzienny/nocny/lunch
  • Wbudowane gniazdo dla przewodów akumulatora zasilania awaryjnego
  • Indywidualne blokowanie aparatu
  • W zestawie: centrala, kabel zasilający, E-gwarancja (2-lata)
  • Wymiary (szer.*dług.*wys.): 90*297*210 mm, waga: 2,2 kg
 
 

Producent:PANASONIC

Wsparcie techniczne
        Nasza firma oferuje usługę Komplementacji, programowania i  wsparcia technicznego sprzedanych przez nas central telefonicznych.
W ramach tej dodatkowo płatnej usługi w naszym serwisie wykonywane są następujące prace:
  • instalacja kart wyposażenia central telefonicznych  z wstępnym uruchomieniem i sprawdzeniem działania sytemu telefonicznego
  • zaprogramowanie  centrali telefonicznej w zakresie podstawowym zgodnie z wytycznymi określonymi przez Klienta z przeprowadzeniem testów z prawidłowego działania
  • Zakres podstawowy- zaprogramowanie linii miejskich analogowych, ISDN, VoIP oraz numerów wewnętrznych
  • telefoniczne i zdalne wsparcie techniczne dla służb technicznych Klienta ( informatycy lub konserwatorzy central telefonicznych) przy instalacji i uruchomieniu systemu telefonicznego
  • wsparcie techniczne przy uruchomieniu linii telefonicznych od operatora telekomunikacyjnego
  • jednokrotna zmiana programu centrali po miesięcznym okresie użytkowania i lepszym poznaniu jej funkcjonalności.
  • Jako jedna z nielicznych firm udostępniamy pełną dokumentację techniczną sprzedawanych central telefonicznych łącznie z niezbędnym oprogramowaniem
W przypadku zainteresowania naszymi usługami prosimy o kontakt mailowy serwis@e-telecom.pl  lub telefoniczny 22 250-25-48

Panasonic KX-HDV130NE telefon SIP, VoIP

205,41 zł brutto167,00 zł netto
szt.Do koszyka
Pregląd funkcji systemu PBX IP KX-HTS32