Strona główna » Platan » Centrale telefoniczne Platan » Platan Libra » Platan Libra wielostanowiskowa
Platan Libra serwer PBX IPPlatan Libra serwer PBX IPPlatan Libra serwer PBX IPPlatan Libra serwer PBX IP
Platan Libra serwer PBX IP
Platan Libra serwer PBX IP
Platan Libra serwer PBX IP
Platan Libra serwer PBX IP

Platan Libra wielostanowiskowa

PLATAN

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja PLATAN

Rodzaj centrali :VoIP

Portów wew. analogowych:do 720 portów

Porty wew. SIP:TAK

Moduły GSM:TAK

Linie ISDN:TAK

Sposób instalacji

Cena brutto: 2 521,50 zł

Cena netto: 2 050,00 zł

Cena katalogowa: 2 521,50 zł

Oszczędzasz: 0%

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Funkcjonalność
  • Oszczędność
  • Integracja
  • Testuj 30 dni za darmo
PLATAN LIBRA centrala telefoniczna  PBX IP do 1000 użytkowników wersja wielostanowiskowa

 

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciuniezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwiają podłączenie: 

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 720 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych
  • do 6 kart VoIP (do 64 kanałów VoIP na każdej) 
  • do 1000 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • łącznie do 1000 użytkowników
  • nagrywanie do 30 rozmów jednocześnie.

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.
Powyższa cena zawiera koszt centrali telefonicznej  Platan Libra składającego się z jednostki bazowej, zasilacza, procesora i platera z 15 slotami do uzupełnienia kartami wyposażenia centrali według potrzeb użytkownika

Jeżeli jesteś zainteresowany w/w centralą prześlij nam na adres serwis@e-telecom.pl swoje dane kontaktowe w celu przeprowadzenia telefonicznego wywiadu technicznego lub specyfikacje poszukiwanej centrali a jeszcze tego samego dnia otrzymasz profesjonalnie przygotowaną ofertę sprzętu telekomunikacyjnego.

Producent:PLATAN

 
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR):
  • Kolejkowanie osób oczekujących na połączenie - z informacją o miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.
  • Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) z wielopoziomowymi scenariuszami ruchu.
  • DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych oraz numerów na infolinii.
  • Melodie dla połączeń oczekujących (4).
  • Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe).
  • Równomierna dystrybucja połączeń (UCD).
  • Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD).
PZK® Program Zarządzania Kosztami:
  • Rejestracja połączeń wychodzących, przychodzących, odebranych  i nieodebranych.`
  • Taryfikacja połączeń - indywidualne rozliczanie kosztów
  • (bufor 100.000 rozmów).
  • 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • 1000 abonentów wirtualnych.
  • Wybór najtańszej drogi połączeniowej ARS/LCR (4 tablice).
  • Call Through – połączenia z telefonów komórkowych do sieci VoIP.
  • Połączenia tranzytowe – rozmowy z zewnątrz na koszt serwera.
  • System restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Tablice numerów dozwolonych/zabronionych (16 tablic).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch przychodzący i wewnętrzny:
  • Pełna identyfikacja numerów (CLIP).
  • Numery wielokrotne MSN/DDI.
  • Identyfikacja połączeń złośliwych (MCID).
  • Odrzucanie połączeń niechcianych.
  • Poczta głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Grupy abonenckie (ograniczanie połączeń wewnętrznych).
  • Telekonferencje, pokoje konferencyjne (do 40 uczestników).
  • Konferencja typu „okólnik” (do 8 uczestników).
  • Przenoszenie wywołania na inny numer – bezwarunkowe (CFU),
  • gdy zajęty (CFB), gdy nie odbiera (CFNA), gdy niedostępny (CFNR).
  • Przechwytywanie wywołań przychodzących na numer lub grupę.
  • Zawieszenie połączenia HOLD.
  • Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie).
Inne funkcje:
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi i dzwonkami szkolnymi.
  • Automatyczny transfer faksu, obsługa faksów w sieciach IP (T.38).
  • Synchronizacja czasu z centralą miejską (z serwera NTP i CLIP).
  • Automatyczna zmiana trybów pracy.
  • Budzenie.
  • Dowolność numeracji wewnętrznej i usług (1-16 cyfr).
  • Podsłuch odległego pomieszczenia – „niańka”.
  • SMS-y serwisowe.
  • Integracja z aplikacjami i akcesoriami własnymi i obcymi.
  • Komunikaty systemowe, dla kolejkowania, poczty głosowej.
  • Zarządzanie i obsługa w językach: polskim, angielskim, rosyjskim.
alt
PZK -Program Zarządzania kosztami
  • Moduł Grosik- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!

alt

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Strefa UżytkownikaTwoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych.

 alt

Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra

  • VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart,
    • obsługa wielokanałowych łączy VoIP
    • obsługa faksów w standardzie T.38 (współpraca z Platan Fax Serverem),
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

alt
Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 1000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP
    • 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich),
    • możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda) - NOWOŚĆ!
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • obsługa transmisji faksów w standardzie T.38, współpraca z Platan Fax Serverem - NOWOŚĆ!
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanieprzy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy,
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
    • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami,
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
 

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP

  • Libra Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Niezależne systemy zasilania rezerwowego.
  • Unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
  • Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
  • Zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD.

Tymczasowe, ważne przez 30 dni licencje można otrzymać na:

  •     porty wewnętrzne VoIP
  •     porty wideo VoIP
  •     kanały VoIP
  •     kanały nagrywania rozmów
  •     kolejkowanie
  •     transmisję fax (T.38) na kanałach VoIP
  •     uczestników w pokojach konferencyjnych
  •     obsługę protokołu TAPI (współpraca np. z aplikacją Microsoft Outlook)
  •     kodek G.729 dla połączeń VoIP
  •     port zewnętrzny (wykorzystanie np. telefonu komórkowego jako numeru wewnętrznego centrali).

A także na:

    dostęp przez Archiwizatora do pobierania nagrań i ich archiwizacji bezpośrednio z serwera.

Do wygenerowania licencji tymczasowej niezbędne jest podanie numeru sterownika serwera oraz tokena, dostępnego po zalogowaniu do programu LibraWeb/ProximaWeb. Licencje tymczasowe można otrzymać zarówno dla nowo kupowanych systemów, jak i dla już posiadanych.

Jeśli są Państwo zainteresowani przetestowaniem którejkolwiek z licencjonowanych funkcjonalności, prosimy o kontakt :
tel 22 250-25-48 lub e-mail: serwis@e-telecom.pl
Pozostałe produkty z kategorii

Platan Libra używana centrala telefoniczna

6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu