Strona główna » Platan » Centrale telefoniczne Platan » Platan Libra » Platan Libra używana centrala telefoniczna
Kategorie
Systemy płatności
  • First Data Polcard
  • Hotpay
Platan Libra serwer PBX IP
Nasz hit

Platan Libra używana centrala telefoniczna

PLATAN

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł

Stan produktu:Używany

Gwarancja:12 miesięcy

Rodzaj centrali :VoIP

Portów wew. analogowych:do 720 portów

Porty wew. SIP:TAK

Moduły GSM:TAK

Linie ISDN:TAK

Cena brutto: 6 150,00 zł

Cena netto: 5 000,00 zł

Cena katalogowa: 12 000,00 zł

Oszczędzasz: 49%

Historia ceny

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Funkcjonalność
  • Oszczędność
  • Integracja
  • Testuj 30 dni za darmo
PLATAN LIBRA używana centrala telefoniczna 


Używana centrala telefoniczna Platan Libra wersja rack 19"w konfiguracji:
  • 30 kanałów VoIP do operatora lub zamiennie trakt PRI 30 B+D
  • 8 portów wewnętrznych systemowych
  • 40 portów wewnętrznych analogowych
  • KX-T7630 telefon operatorski 1 szt.
  • KX-DT321 telefon systemowy prosty 8 szt.
  • 12 miesięcy gwarancji
 

W CENIE SERWERA:
• Funkcjonalność Multi Phone
• Zintegrowany VoIP – IP Gateway, IP EXT, wideorozmowy – opcja
• LibraWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową
• Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową
• Zaawansowana diagnostyka VoIP
• Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking
• Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych
• Połączenia konferencyjne
• Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in.:
− INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego)
− możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych
kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z
tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru
CLIP (ACD)
− 99 zapowiedzi głosowych (do około 1 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINII
• Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa)
• ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej
• Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych
• Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów
• Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich
• Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym
• Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami
Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami
• VEK (Voipowy Eliminator Kosztów)
• Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją)

     Jeżeli jesteś zainteresowany w/w centralą lub inną jej konfiguracją prześlij nam na adres serwis@e-telecom.pl swoje dane kontaktowe w celu przeprowadzenia telefonicznego wywiadu technicznego lub specyfikacje poszukiwanej centrali a jeszcze tego samego dnia otrzymasz profesjonalnie przygotowaną ofertę sprzętu telekomunikacyjnego.

Producent:PLATAN

 
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR):
  • Kolejkowanie osób oczekujących na połączenie - z informacją o miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.
  • Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) z wielopoziomowymi scenariuszami ruchu.
  • DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych oraz numerów na infolinii.
  • Melodie dla połączeń oczekujących (4).
  • Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe).
  • Równomierna dystrybucja połączeń (UCD).
  • Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD).
PZK® Program Zarządzania Kosztami:
  • Rejestracja połączeń wychodzących, przychodzących, odebranych  i nieodebranych.`
  • Taryfikacja połączeń - indywidualne rozliczanie kosztów
  • (bufor 100.000 rozmów).
  • 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • 1000 abonentów wirtualnych.
  • Wybór najtańszej drogi połączeniowej ARS/LCR (4 tablice).
  • Call Through – połączenia z telefonów komórkowych do sieci VoIP.
  • Połączenia tranzytowe – rozmowy z zewnątrz na koszt serwera.
  • System restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Tablice numerów dozwolonych/zabronionych (16 tablic).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch przychodzący i wewnętrzny:
  • Pełna identyfikacja numerów (CLIP).
  • Numery wielokrotne MSN/DDI.
  • Identyfikacja połączeń złośliwych (MCID).
  • Odrzucanie połączeń niechcianych.
  • Poczta głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Grupy abonenckie (ograniczanie połączeń wewnętrznych).
  • Telekonferencje, pokoje konferencyjne (do 40 uczestników).
  • Konferencja typu „okólnik” (do 8 uczestników).
  • Przenoszenie wywołania na inny numer – bezwarunkowe (CFU),
  • gdy zajęty (CFB), gdy nie odbiera (CFNA), gdy niedostępny (CFNR).
  • Przechwytywanie wywołań przychodzących na numer lub grupę.
  • Zawieszenie połączenia HOLD.
  • Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie).
Inne funkcje:
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi i dzwonkami szkolnymi.
  • Automatyczny transfer faksu, obsługa faksów w sieciach IP (T.38).
  • Synchronizacja czasu z centralą miejską (z serwera NTP i CLIP).
  • Automatyczna zmiana trybów pracy.
  • Budzenie.
  • Dowolność numeracji wewnętrznej i usług (1-16 cyfr).
  • Podsłuch odległego pomieszczenia – „niańka”.
  • SMS-y serwisowe.
  • Integracja z aplikacjami i akcesoriami własnymi i obcymi.
  • Komunikaty systemowe, dla kolejkowania, poczty głosowej.
  • Zarządzanie i obsługa w językach: polskim, angielskim, rosyjskim.
alt
PZK -Program Zarządzania kosztami
  • Moduł Grosik- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!

alt

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Strefa UżytkownikaTwoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych.

 alt

Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra

  • VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart,
    • obsługa wielokanałowych łączy VoIP
    • obsługa faksów w standardzie T.38 (współpraca z Platan Fax Serverem),
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

alt
Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 1000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP
    • 1000 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 384 kont miejskich),
    • możliwość podłączenia do 6 kart VoIP64 (64 kanały VoIP każda) - NOWOŚĆ!
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • obsługa transmisji faksów w standardzie T.38, współpraca z Platan Fax Serverem - NOWOŚĆ!
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanieprzy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy,
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
    • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami,
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.
 

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP

  • Libra Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Niezależne systemy zasilania rezerwowego.
  • Unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
  • Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
  • Zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD.

Tymczasowe, ważne przez 30 dni licencje można otrzymać na:

  •     porty wewnętrzne VoIP
  •     porty wideo VoIP
  •     kanały VoIP
  •     kanały nagrywania rozmów
  •     kolejkowanie
  •     transmisję fax (T.38) na kanałach VoIP
  •     uczestników w pokojach konferencyjnych
  •     obsługę protokołu TAPI (współpraca np. z aplikacją Microsoft Outlook)
  •     kodek G.729 dla połączeń VoIP
  •     port zewnętrzny (wykorzystanie np. telefonu komórkowego jako numeru wewnętrznego centrali).

A także na:

    dostęp przez Archiwizatora do pobierania nagrań i ich archiwizacji bezpośrednio z serwera.

Do wygenerowania licencji tymczasowej niezbędne jest podanie numeru sterownika serwera oraz tokena, dostępnego po zalogowaniu do programu LibraWeb/ProximaWeb. Licencje tymczasowe można otrzymać zarówno dla nowo kupowanych systemów, jak i dla już posiadanych.

Jeśli są Państwo zainteresowani przetestowaniem którejkolwiek z licencjonowanych funkcjonalności, prosimy o kontakt :
tel 22 250-25-48 lub e-mail: serwis@e-telecom.pl
Pozostałe produkty z kategorii
Platan Libra serwer PBX IP

Platan Libra wielostanowiskowa

2 521,50 zł brutto2 050,00 zł netto
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu