Strona główna » Slican » Seria IPS-08 » Slican IPS-08.101
Kategorie
Systemy płatności
  • First Data Polcard
Slican IPS-08.101Slican IPS-08.101
Slican IPS-08.101Slican IPS-08.101

Slican IPS-08.101

SLICAN

Dostępność:Zakończono produkcję

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD standard - 18,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja SLICAN

Rodzaj centrali :hybrydowa ISDN, GSM, VoIP

Portów wew. analogowych:do 6 wew. analogowych

Porty wew. SIP:do 16

Nagrywanie rozmów:do 8 kanałów

Moduły GSM:TAK

Linie ISDN:NIE

Cena brutto: 1 086,09 zł

Cena netto: 883,00 zł

Cena katalogowa: 1 168,00 zł

Oszczędzasz: 7%

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • INTEGRACJA
  • SIECIOWANIE
  • KONTROLA KOSZTÓW

SLICAN IPS-08.101 centrala telefoniczna

Kompaktowa i uniwersalna centrala Slican z wbudowaną usługą VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem doskonałe rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08.101 dzięki wydajnym rozwiązaniom może być stosowana jako centrala IP lub brama VoIP. Niewielkie rozmiary, standardowy zasilacz sieciowy i przyjazna konfiguracja urządzenia powodują, że jest ono uniwersalnym, a jednocześnie zaawansowanym narzędziem komunikacji. Produkty serii IPS-08 dzięki integracji z aplikacjami zewnętrznymi - programami klasy CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną oraz współpracy z uniwersalnym Komunikatorem CTI Slican - są w pełni wystarczalnym i uniwersalnym produktem, który spełnia potrzeby komunikacyjne każdej firmy i organizacji.
SLICAN IPS-08.101 – w cenie serwera
  • 1 linia miejska analogowa CO z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • zintegrowany moduł GSM 900/1800/1900- wygodny slot karty SIM na zewnątrz obudowy
  • 4 porty wewnętrzne analogowe z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 1 LAN Ethernet 10/100 Mbps
  • 99 zapowiedzi słownych (DISA/Infolinie lub wiadomość DND), 2 godziny nagrań
  • Książka telefoniczna na 10 000 wpisów
  • usługi abonenckie potwierdzane komunikatami słownymi
  • zdalne zarządzanie za pomocą PC przez: LAN, Internet,
  • zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów - wybór najtańszej drogi połączenia (LCR) oraz aplikacja Slican BillingMAN do rozliczania połączeń telefonicznych
  • sterowanie urządzeniami zewnętrznymi sensor / relay - automatyka urządzeń i inteligentne budynki bez wydatków na dodatkowe systemy
  • możliwość ustalania limitów na połączenia dla poszczególnych użytkowników
  • otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
  • sieciowanie eSSL - możliwość zastosowania produktów serii IPS-08 razem z innymi serwerami Slican IPU-13, IPL-256, IPM-032 budowa systemu do 3999 abonentów z jednolitym planem numeracji
  • niewielkie rozmiary (191 mm x 111 mm x 36 mm) i kompaktowa estetyczna obudowa
Wyposażenie opcjonalne wymagające zakupu dodatkowych licencji
  • zintegrowany VoIP - obsługa telefonii internetowej do 8 kanałów VoIP ( opcja wymaga zakupu dodatkowych licencji)
  • 16 abonentów wewnętrznych VoIP( opcja wymaga zakupu dodatkowych licencji)
  • Max ilość jednoczesnych połączeń  w centrali 8
  •  INFOLINIE ( możliwość rozbudowy wymaga zakupu dodatkowych licencji )
  •  zintegrowane nagrywanie rozmów na karcie micro SD dzięki aplikacji Slican RecordMAN możliwość nagrywania do 8 kanałów ( opcja wymaga zakupu dodatkowych licencji )
  • obsługa dedykowanych telefonów systemowych Slican IP CTS-102.IP, CTS-203.IP, CTS-330( opcja wymaga zakupu dodatkowych licencji)
W przypadku zainteresowania konfiguracjami centrali wymagającymi zakupu licencji lub dodatkowego wyposażenia prosimy o kontakt telefoniczny 22 250-25-48 lub mailowy serwis@e-telecom.pl w celu przygotowania dydykowanej oferty.

Producent:SLICAN

Centrala telefoniczna IPS-08 jako element systemu teleinformatycznego:

alt

Centrala telefoniczna IPS-08 - integracja z aplikacjami komputerowymi:

(PhoneCTI / WebCTI / MobileCTI / XML / HOTELP / TAPI)

 

Najnowszej generacji Komunikator CTI  Slican wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności  telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij".
alt
Aplikację zaprojektowano z myślą o uniwersalności i symultanicznej dostępności z wielu urządzeń. Może być wdrażana bez  konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami serii IPx Slican.
 
 W zestaw najnowszej generacji Komunikatora CTI wchodzą:
  • Slican PhoneCTI - rozbudowany komunikator, integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Z poziomu aplikacji można ustawiać przekierowania i powiadomienia, odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje ona wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
  • Slican WebCTI - przyjazny interfejs  WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu - blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta - kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszelkich kontaktów. Czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM prowadzonego w firmie.
  • Slican MobileCTI - mobilna wersja interfejsu Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie swoim "telefonem" z poziomu smartphone’a.
 
Otwarte protokoły zastosowane w centrali IPS-08 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych pozwala na lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji. 
 
Centrala telefoniczna IPS-08 z CRM:
  • połączenia telefoniczne z poziomu danych kontaktowych - w kartotece aplikacji CRM - kliknięcie w numer telefonu na ekranie
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do projektu, kosztów obsługi klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich do kartotek kontrahentów  
alt
Centrala telefoniczna IPS-08 z aplikacją hotelową:
  • obsługa zamków elektronicznych, domofonów, bram parkingowych realizowana przez recepcję lub inne służby hotelowe za pomocą telefonu
  • obsługa statusu pokoi - posprzątany, awaria itp. (room-status)
  • obsługa barków w pokojach - barek full, do uzupełnienia itp.
  • nasłuch i nagrywanie - monitoring audio wybranych pomieszczeń
  • nagrywanie - stała lub czasowa rejestracja rozmów i danych o połączeniach do i z recepcji
  • interkom - system nagłaśniający i przywoławczy - wezwania, komunikaty recepcji
alt
TAPI - integracja centrali telefonicznej IPS-08 z MS Outlook:
  • kontakty zgromadzone w bazie MS Outlook są zsynchronizowane  - wystarczy kliknąć okienko „Zatelefonuj”
  • do współpracy i integracji telefonu z komputerem nie są potrzebne inne aplikacje
  • każde połączenie przychodzące powoduje wyświetlenie „wizytówki” kontaktu na ekranie komputera – natychmiastowy dostęp do notatek, maili, informacji o kliencie
  • dzwoniąc do firm / osób z bazy kontaktów MS Outlook można korzystać z innych funkcjonalności aplikacji Microsoft, np. zapisu rozmowy telefonicznej, połączeń do grupy kontaktów i innych.

alt

Sieciowanie


Zalety sieciowania central telefonicznych IPS-08 w sieci IP (dotyczy modeli IPS-08.100 i IPS-08.101):

  • zastosowanie jako samodzielna centrala telefoniczna, centralaw ramach sieci innych urządzeń IP Slican lub brama VoIP
  • praca w trybie klient / lub Server VoIP
  • tworzenie sieci do 15 central / do 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link)
  • możliwość wykorzystania do 8 kanałów VoIP
  • sieciowanie również z centralami innych producentów (protokół SIP 2.0)
  • wykorzystanie funkcji centrali - Mobile Phone, CallBack, przenoszenie wywołań, przekazywanie połączeń, identyfikacja numerów CLIP itp.
  • korzystanie z otwartych protokół CTIP - Komunikator CTI Slican
  • korzystanie z otwartych protokół HOTELP - współpraca z aplikacjami hotelowymi
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • zintegrowany interfejs Ethernet (LAN / WAN) umożliwiający zarządzanie lokalne i zdalne
  • zdalne zarządzanie i serwisowanie
  • niezależnie od ilości zlinkowanych central Slican, mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska
  • transmisja głosu przez sieci IP
  • redukcja kosztów telekomunikacyjnych dzięki integracji abonentów z różnych lokalizacji w jedną sieć
Sieciowanie przez włączenie central telefonicznych IPS-08 do sieci LAN / WAN.
alt
 
Centrala telefoniczna IPS-08  jako serwer aplikacji i protokołów
 
 
Centrala IPS-08 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI oraz EbdRECP umożliwia integrację z różnorodnymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt. Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji zwiększając wydajność biznesu i administracji w komunikacji  wewnętrznej i poza siecią centrali.
alt

Kontrola kosztów


 

Centrala telefoniczna  IPS-08 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje i rozwiązania dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń optymalizując wydatki ponoszone na łączność. Użytkownicy centrali mają do dyspozycji funkcjonalność LCR, aplikację Slican BillingMAN, i Komunikator CTI, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.
alt
 
  • LCR (Least Cost Routing) jest rozwiązaniem telekomunikacyjnym, które umożliwia kierowanie przez centralę połączeń wychodzących do danej sieci operatora, bramki VoIP lub GSM przy zastosowaniu kryterium wyboru najtańszej drogi połączenia. System LCR może również wybierać połączenia w obszarze usług jednego operatora wybierając np. spośród różnych taryf. Centrala IPS-08 w oparciu o informacje od operatorów telekomunikacyjnych (taryfy zapisane w systemie) samodzielnie kieruje ruch na łącze, które aktualnie obsługiwane jest za najniższą stawkę. W zależności od decyzji użytkownika oraz zasobów sieci możliwe jest zdefiniowanie ruchu międzynarodowego poprzez tanią sieć VoIP, a połączeń na komórki poprzez kartę GSM zainstalowaną w centrali Slican. Połączenia między abonentami firmowymi są realizowane zgodnie z ofertą operatora w promocyjnej cenie lub nawet nieodpłatnie.
  • Slican BillingMAN umożliwia rozliczanie połączeń na podstawie cenników i taryf właściwych dla każdego operatora, czy też indywidualnie zdefiniowanych przez właściciela centrali. Aplikacja doskonale radzi sobie z rozliczaniem tradycyjnych planów taryfowych, jak i taryf sekundowych oraz opłat inicjacyjnych. Jej rozszerzona wersja - BillingMAN.plus dodatkowo wykonuje statystykę ilości generowanych połączeń i wynikającą z tego analizę zajętości poszczególnych linii. Dzięki danym zestawionym w postaci tabel oraz wykresów szybko i wygodnie prezentowane są wyniki analizy. Raporty mogą być przygotowane z uwzględnieniem parametru czasowego - na dany dzień lub za dany okres, dla wybranej grupy numerów (np. działu sprzedaży), jednego abonenta lub dla określonej kategorii połączeń, np. międzynarodowych. Raporty mogą być też tworzone dla ruchu przychodzącego. Informacje uzyskane za pomocą modułu analizy informują, czy ruch telefoniczny w firmie jest prawidłowo zorganizowany i jakie należy poczynić kroki, aby go usprawnić. Dane te są cenną wskazówką przy organizacji działów Call Center, serwisów i innych służb, które muszą być zawsze dostępne dla kontrahentów.
  • WebCTI jest elementem Komunikatora CTI Slican. To przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu - blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe. WebCTI informuje o stanie konta - kosztach zrealizowanych połączeń, umożliwia managerowi działu ustalenie i przypisanie limitów na połączenia dla poszczególnych pracowników.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu