Strona główna » Funkcje central PLATAN

Funkcje central PLATAN

TARYFIKACJA- funkcja standardowa

W przypadku centrali Prima, Prima nano i Prima mini rejestracja rozmów i ich przeglądanie dostępne są przez przeglądarkę internetową oraz programy Prima / nano/ mini Web Konfigurator. Taryfikacja odbywa się w module Grosik.

Rejestracja połączeń w centrali IP Prima i Prima mini

Rejestracja połączeń w centrali IP Prima, Prima nano i Prima minialt

W PBX Serverze Libra oraz w IP PBX Serverze Proxima i Proxima plus taryfikacja odbywa się w module Grosik. Dodatkowo w Strefie Użytkownika każdy ma dostęp online do historii swoich przeprowadzonych rozmów.

Libra Web i aplikacja Grosik

Libra Web i moduł taryfikacyjny Grosik

Wraz z modułem taryfikacji Grosik dostarczamy taryfikatory opracowane dla następujących operatorów: Orange, Dialog, Netia. Z uwagi na częste zmiany polityki cenowej przez operatorów prosimy je traktować jako dane przykładowe.

AGENT- nagrywanie rozmów telefonicznych ( opcja wymaga zakupu licencji)

Systemy Platana - PBX Server Libra, IP PBX Server Proxima , IP PBX Server Proxima plus oraz centralka IP Prima i Prima nano oferują zintegrowane nagrywanie rozmów. Do ich obsługi - przeglądania, odsłuchiwania i zapisu nagrań przez uprawnione osoby służą aplikacje Agent 003 (do Libry i Proximy) oraz Agent 001 (do Primy).

Oprogramowanie Agent 003 do obsługi nagrywania rozmów w PBX Serverze Libra

AGENT 001- nagrywanie rozmów telefonicznych w PRIMIE
Oprogramowanie Agent 001 umożliwia odsłuchanie rozmów zarejestrowanych na karcie SD w centrali IP Prima lub Prima nano. Agent 001 jest dystrybuowany nieodpłatnie z każdą sprzedawaną centralą Prima i Prima nano, jednak do uruchomienia nagrywania i odsłuchiwania rozmów wymagany jest zakup licencji na nagrywanie rozmów. Aplikacja Agent 001 może być instalowana na dowolnej liczbie stanowisk.

Co można zrobić w programie Agent 001?

Administrator w Agencie 001 może:

  • tworzyć konta użytkowników i nadaje im uprawnienia do odsłuchiwania i kasowania rozmów wybranych użytkowników (jednego lub więcej)
  • przeglądać/odsłuchiwać wszystkie zarejestrowane rozmowy w centrali Prima/Prima nano
  • kasować zarejestrowane rozmowy
  • nagrywać i przesyłać do centrali zapowiedzi słowne
  • importować nagrania z karty SD (umieszczając kartę SD w czytniku kart na swoim komputerze i importując rozmowy na dysk komputera)
  • eksportować nagrania do pliku dźwiękowego w formacie wave
  • tworzyć opisy dla numerów wywołujących i wywoływanych - widocznych w programie Agent 001.

Użytkownik Agenta 001 ma uprawnienia do:

  • przeglądania/odsłuchiwania przeprowadzonych rozmów
  • eksportu pliku dźwiękowego do formatu wave
  • tworzenia opisów dla numerów wywołujących i wywoływanych.

Rozmowy są pobierane każdorazowo bezpośrednio z karty SD włożonej do centrali Prima lub Prima nano. Mogą być filtrowane według:

  • daty i czasu startu rozmowy
  • daty i czasu zakończenia rozmowy
  • numeru abonenta wywołującego
  • numeru abonenta wywoływanego

Minimalne wymagania sprzętowe Agenta 001

Program Agent 001 należy zainstalować na komputerze stacjonarnym lub przenośnym (laptop) Użytkownika / Administratora. Komputer musi spełniać minimalne wymagania:

  • procesor klasy Pentium 200;
  • system operacyjny Windows XP/VISTA/7;
  • 50MB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • 32MB pamięci RAM;
  • karta LAN.
AGENT 003- nagrywanie rozmów telefonicznych w LIBRZE i PROXIMIE

Oprogramowanie Agent 003 jest przeznaczone do obsługi zarejestrowanych rozmów w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus.

Platan Agent 003 - zalety

  • pracuje w trybie serwer/klient, co oznacza, że nagrania z karty SD PBX Servera Libra lub microSD IP PBX Servera Proxima / Proxima plus zapisywane są na dysk komputera (HDD) z zainstalowanym oprogramowaniem Agent 003 Server. Nagrania mogą być odsłuchane strumieniowo lub pobrane z serwera poprzez stanowiska klienckie (Agent 003 Klient). Zapewnia to większe bezpieczeństwo (archiwum na dysku twardym) i szybszy dostęp do nagrań;
  • dostęp z poziomu przeglądarki internetowej – oprogramowanie jest niezależne od posiadanego systemu operacyjnego i nie wymaga instalacji stanowisk klienckich;
  • wprowadza następujące typy użytkowników:
    • Administratora (konfiguracja serwera, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, bez możliwości odsłuchiwania rozmów),
    • Nadzorcy (odsłuchiwanie rozmów wielu użytkowników)
    • Klienta (odsłuchiwanie rozmów jednego użytkownika).

W Agencie 003 Klient oraz Nadzorca mogą wyszukiwać rozmowy wg następujących kryteriów:

  • Data i czas
  • Rozmowa dłuższa niż...
  • Fraza – wyszukiwanie po dowolnym ciągu znaków w kolumnach
  • Typu rozmów (miejskie, wewnętrzne, miejskie i wewnętrzne)
  • Abonenci wewnętrzni.

Do korzystania z nagrywania rozmów potrzebne są:

  • PBX Server Libra [od ver. 1.00.xx] wraz z kartą SD
  • IP PBX Server Proxima [od ver. 1.04.xx] wraz z kartą microSD
  • IP PBX Server Proxima plus [od ver. 1.22.xx] wraz z kartą microSD
  • Pakiet startowy licencji na nagrywanie wraz z oprogramowaniem Agent 003 (Serwer + 1 stanowisko Administrator + 1 stanowisko Nadzorca)
  • Opcjonalnie dodatkowe kanały nagrywania oraz dodatkowe licencje Administrator/Nadzorca/Klient (do 1024 licencji każdego typu)
  • Opcjonalnie (zalecane rozwiązanie) - Serwer Aplikacji Platan z zainstalowanym Serwerem Agent 003.
  • Opcjonalnie do archiwizacji nagrań - program Archiwizator z licencją Archiwizator do Serwera Agent 003.

Minimalne wymagania sprzętowe dla Serwera Agent 003

  • procesor 2 rdzeniowy - min 2 x 1,6 GHz
  • pamięć operacyjna - 4GB
  • wolna przestrzeń na HDD 40 GB
  • LAN 10/100
  • system operacyjny: Windows XP lub nowszy
  • Java ver. 6
  • zalecamy stosowanie Serwera Aplikacji Platan jako osobnej stacji roboczej dla Serwera Agent 003.

Dostęp użytkowników do nagrań (Klient Agent 003) odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej (zalecany Firefox w aktualnej wersji), nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników.

Więcej na temat nagrywania rozmów w PBX Serverze Libra na stronie Nagrywanie rozmów.
Więcej o Serwerze Aplikacji Platan na stronie Serwer Aplikacji Platan.


 

Przejdź do strony głównej
Nasze hity
HitPlatan Libra serwer PBX IP

Platan Libra używana centrala telefoniczna6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto

HitIPU-14.105.1U

Slican IPU-14.106.1U powystawowa5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    e-mail:biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • FAX+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 127
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 2
  • Aktualnie klientów na stronie: 3
  • Sklep odwiedziło: 931502 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu