Strona główna » Funkcje central PLATAN
Kategorie
Systemy płatności
  • First Data Polcard

Funkcje central PLATAN

TARYFIKACJA- funkcja standardowa

W przypadku centrali Prima, Prima nano i Prima mini rejestracja rozmów i ich przeglądanie dostępne są przez przeglądarkę internetową oraz programy Prima / nano/ mini Web Konfigurator. Taryfikacja odbywa się w module Grosik.

Rejestracja połączeń w centrali IP Prima i Prima mini

Rejestracja połączeń w centrali IP Prima, Prima nano i Prima minialt

W PBX Serverze Libra oraz w IP PBX Serverze Proxima i Proxima plus taryfikacja odbywa się w module Grosik. Dodatkowo w Strefie Użytkownika każdy ma dostęp online do historii swoich przeprowadzonych rozmów.

Libra Web i aplikacja Grosik

Libra Web i moduł taryfikacyjny Grosik

Wraz z modułem taryfikacji Grosik dostarczamy taryfikatory opracowane dla następujących operatorów: Orange, Dialog, Netia. Z uwagi na częste zmiany polityki cenowej przez operatorów prosimy je traktować jako dane przykładowe.

AGENT- nagrywanie rozmów telefonicznych ( opcja wymaga zakupu licencji)

Systemy Platana - PBX Server Libra, IP PBX Server Proxima , IP PBX Server Proxima plus oraz centralka IP Prima i Prima nano oferują zintegrowane nagrywanie rozmów. Do ich obsługi - przeglądania, odsłuchiwania i zapisu nagrań przez uprawnione osoby służą aplikacje Agent 003 (do Libry i Proximy) oraz Agent 001 (do Primy).

Oprogramowanie Agent 003 do obsługi nagrywania rozmów w PBX Serverze Libra

AGENT 001- nagrywanie rozmów telefonicznych w PRIMIE
Oprogramowanie Agent 001 umożliwia odsłuchanie rozmów zarejestrowanych na karcie SD w centrali IP Prima lub Prima nano. Agent 001 jest dystrybuowany nieodpłatnie z każdą sprzedawaną centralą Prima i Prima nano, jednak do uruchomienia nagrywania i odsłuchiwania rozmów wymagany jest zakup licencji na nagrywanie rozmów. Aplikacja Agent 001 może być instalowana na dowolnej liczbie stanowisk.

Co można zrobić w programie Agent 001?

Administrator w Agencie 001 może:

  • tworzyć konta użytkowników i nadaje im uprawnienia do odsłuchiwania i kasowania rozmów wybranych użytkowników (jednego lub więcej)
  • przeglądać/odsłuchiwać wszystkie zarejestrowane rozmowy w centrali Prima/Prima nano
  • kasować zarejestrowane rozmowy
  • nagrywać i przesyłać do centrali zapowiedzi słowne
  • importować nagrania z karty SD (umieszczając kartę SD w czytniku kart na swoim komputerze i importując rozmowy na dysk komputera)
  • eksportować nagrania do pliku dźwiękowego w formacie wave
  • tworzyć opisy dla numerów wywołujących i wywoływanych - widocznych w programie Agent 001.

Użytkownik Agenta 001 ma uprawnienia do:

  • przeglądania/odsłuchiwania przeprowadzonych rozmów
  • eksportu pliku dźwiękowego do formatu wave
  • tworzenia opisów dla numerów wywołujących i wywoływanych.

Rozmowy są pobierane każdorazowo bezpośrednio z karty SD włożonej do centrali Prima lub Prima nano. Mogą być filtrowane według:

  • daty i czasu startu rozmowy
  • daty i czasu zakończenia rozmowy
  • numeru abonenta wywołującego
  • numeru abonenta wywoływanego

Minimalne wymagania sprzętowe Agenta 001

Program Agent 001 należy zainstalować na komputerze stacjonarnym lub przenośnym (laptop) Użytkownika / Administratora. Komputer musi spełniać minimalne wymagania:

  • procesor klasy Pentium 200;
  • system operacyjny Windows XP/VISTA/7;
  • 50MB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • 32MB pamięci RAM;
  • karta LAN.
AGENT 003- nagrywanie rozmów telefonicznych w LIBRZE i PROXIMIE

Oprogramowanie Agent 003 jest przeznaczone do obsługi zarejestrowanych rozmów w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus.

Platan Agent 003 - zalety

  • pracuje w trybie serwer/klient, co oznacza, że nagrania z karty SD PBX Servera Libra lub microSD IP PBX Servera Proxima / Proxima plus zapisywane są na dysk komputera (HDD) z zainstalowanym oprogramowaniem Agent 003 Server. Nagrania mogą być odsłuchane strumieniowo lub pobrane z serwera poprzez stanowiska klienckie (Agent 003 Klient). Zapewnia to większe bezpieczeństwo (archiwum na dysku twardym) i szybszy dostęp do nagrań;
  • dostęp z poziomu przeglądarki internetowej – oprogramowanie jest niezależne od posiadanego systemu operacyjnego i nie wymaga instalacji stanowisk klienckich;
  • wprowadza następujące typy użytkowników:
    • Administratora (konfiguracja serwera, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, bez możliwości odsłuchiwania rozmów),
    • Nadzorcy (odsłuchiwanie rozmów wielu użytkowników)
    • Klienta (odsłuchiwanie rozmów jednego użytkownika).

W Agencie 003 Klient oraz Nadzorca mogą wyszukiwać rozmowy wg następujących kryteriów:

  • Data i czas
  • Rozmowa dłuższa niż...
  • Fraza – wyszukiwanie po dowolnym ciągu znaków w kolumnach
  • Typu rozmów (miejskie, wewnętrzne, miejskie i wewnętrzne)
  • Abonenci wewnętrzni.

Do korzystania z nagrywania rozmów potrzebne są:

  • PBX Server Libra [od ver. 1.00.xx] wraz z kartą SD
  • IP PBX Server Proxima [od ver. 1.04.xx] wraz z kartą microSD
  • IP PBX Server Proxima plus [od ver. 1.22.xx] wraz z kartą microSD
  • Pakiet startowy licencji na nagrywanie wraz z oprogramowaniem Agent 003 (Serwer + 1 stanowisko Administrator + 1 stanowisko Nadzorca)
  • Opcjonalnie dodatkowe kanały nagrywania oraz dodatkowe licencje Administrator/Nadzorca/Klient (do 1024 licencji każdego typu)
  • Opcjonalnie (zalecane rozwiązanie) - Serwer Aplikacji Platan z zainstalowanym Serwerem Agent 003.
  • Opcjonalnie do archiwizacji nagrań - program Archiwizator z licencją Archiwizator do Serwera Agent 003.

Minimalne wymagania sprzętowe dla Serwera Agent 003

  • procesor 2 rdzeniowy - min 2 x 1,6 GHz
  • pamięć operacyjna - 4GB
  • wolna przestrzeń na HDD 40 GB
  • LAN 10/100
  • system operacyjny: Windows XP lub nowszy
  • Java ver. 6
  • zalecamy stosowanie Serwera Aplikacji Platan jako osobnej stacji roboczej dla Serwera Agent 003.

Dostęp użytkowników do nagrań (Klient Agent 003) odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej (zalecany Firefox w aktualnej wersji), nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników.

Więcej na temat nagrywania rozmów w PBX Serverze Libra na stronie Nagrywanie rozmów.
Więcej o Serwerze Aplikacji Platan na stronie Serwer Aplikacji Platan.


 
Przejdź do strony głównej
Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81

  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Chmura tagów
Statystyka
  • Ilość produktów: 146
  • Ilość kategorii: 53
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 4
  • Aktualnie klientów na stronie: 2
  • Sklep odwiedziło: 656711 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu