Strona główna » Programy Call Center » Platan Call Monitor
Kategorie
Kategorie aktualności
LeaseLink

alt

Systemy płatności
  • First Data Polcard

Platan Call Monitor

Platan Call Monitor

Platan Call Monitor wspiera grupy użytkowników obsługujące ruch telefoniczny. Dzięki aplikacji wiadomo, czy i kto w grupie odebrał połączenie albo czy ktoś oddzwonił na połączenie nieodebrane. Platan Call Monitor to propozycja przede wszystkim dla firm, którym zależy na jak najlepszej obsłudze każdego zapytania i które nie chcą pozostawiać żadnego telefonu kierowanego do nich bez odpowiedzi. Pozwala z jednej strony agentom na bieżąco kontrolować połączenia przychodzące do grupy, a z drugiej – managerom monitorować pracę całego zespołu.Więcej informacji o aplikacji na stronie Platan Call Monitor. Aplikacja współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, Proxima plus oraz PBX Serverem Libra od ver. 2.10.02.

Platan Call Monitor
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
Funkcje programu Platan Call Monitor:
• monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)
• informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto na nie oddzwonił, a które nie zostały obsłużone
• informacja o połączeniach oczekujących w kolejce
• wyświetlanie aktywności agentów (statusów)
• informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na połączenie)
• statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.)
• statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu
• łatwe logowanie się do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie, a także statusy chwilowej niedostępności (np. urlop, przerwa), w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane.


 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Producent
Tylko nowości
Tylko promocje
Platan Call Monitor Pakiet 1+2

Platan Call Monitor Pakiet 1+2

1 168,50 zł brutto950,00 zł netto
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
  • 1 licencja Managera
  • 2 licencje Agentów grupy dzwonienia
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

3 136,50 zł brutto2 550,00 zł netto
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
  • 1 licencja Managera
  • 10  licencji Agentów grupy dzwonienia
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor licencja Agneta

Platan Call Monitor licencja Agneta

307,50 zł brutto250,00 zł netto
Dodatkowa licencja stanowiska agenta programu Platan Call Monitor
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor licencja Managera

Platan Call Monitor licencja Managera

738,00 zł brutto600,00 zł netto
Dodatkowe stanowisko Managera programu Platan Call Monitor
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Nasze hity
HitPanasonic KX-HTS832

Panasonic KX-HTS32984,00 zł brutto800,00 zł netto

HitPanasonic KX-NS500 NS500

Panasonic KX-NS500 serwer telekomunikacyjny1 340,00 zł brutto1 089,43 zł netto

Chmura tagów
Statystyka
  • Ilość produktów: 159
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 1
  • Ilość nowości: 6
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 592105 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014