
Reklamacje
Reklamacje z poziomu sklepu mogą napisać wyłącznie klienci, którzy są zarejestrowani w sklepie i podczas składania zamówienia założyli lub posiadali konto w sklepie. Reklamacji z poziomu sklepu nie może napisać osoba, która kupowała produkty bez zakładania konta. Taka osoba może złożyć reklamację wysyłając do właściciela sklepu na mil biuro@e-telecom.pl - lub w dowolny inny sposób. Reklamacje z poziomu sklepu w tym przypadku są przywilejem dla osób, które złożyły konto w sklepie. Wynika to z faktu, że klient który nie zakłada konta, nie może się zalogować do sklepu. Przez to nie ma obsługi panelu klienta w którym zapisane są zamówienia klienta oraz możliwości składania reklamacji.
Przejdź do strony głównejKontakt
- e-TELECOM s.c
ul.Przasnyska 6A lok 232
01-756 Warszawa
biuro@e-telecom.pl
NIP: 525-253-19-81
- E-mail:biuro@e-telecom.pl
- Telefon +48 22 2502548
- FAX+48 22 2502549
- Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
- Ilość produktów: 141
- Ilość kategorii: 55
- Ilość promocji: 0
- Ilość nowości: 3
- Aktualnie klientów na stronie: 1
- Sklep odwiedziło: 744186 klientów
- Sklep działa od: 14-02-2014