Strona główna1 » Reklamacje
Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Systemy płatności
  • First Data Polcard

Reklamacje

Reklamacje z poziomu sklepu mogą napisać wyłącznie klienci, którzy są zarejestrowani w sklepie i podczas składania zamówienia założyli lub posiadali konto w sklepie. Reklamacji z poziomu sklepu nie może napisać osoba, która kupowała produkty bez zakładania konta. Taka osoba może złożyć reklamację wysyłając do właściciela sklepu na mil biuro@e-telecom.pl  - lub w dowolny inny sposób. Reklamacje z poziomu sklepu w tym przypadku są przywilejem dla osób, które złożyły konto w sklepie. Wynika to z faktu, że klient który nie zakłada konta, nie może się zalogować do sklepu. Przez to nie ma obsługi panelu klienta w którym zapisane są zamówienia klienta oraz możliwości składania reklamacji.
Przejdź do strony głównej
Nasze hity
Chmura tagów
Statystyka
  • Ilość produktów: 142
  • Ilość kategorii: 35
  • Ilość promocji: 1
  • Ilość nowości: 6
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 539774 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014