Strona główna » Programy Call Center

Programy Call Center

Programy Call Center
      Pierwsze programy Call Center umożliwiające małym i średnim firmom na zbudowanie swojego małego systemu obsługi klientów na kliku lub kilkunastu agentów  za rozsądna cenę. W porównaniu do innych rozwiązań dostępnych na rynku nie wymuszają korzystanie tylko z łączy VoIP i rozwiązań w chmurze ale pozwalają na korzystanie w powiązaniu z centralami Platan, Panasonic, Slican, Grandstream, 3CX, Yeastar  z tradycyjnych  linii analogowych , cyfrowych ISDN BRI PRI , GSM posiadanymi  przez Klienta. Nie musi on  rezygnować z posiadanego sprzętu telekomunikacyjnego. Zostanie on zmodernizowany  do korzystania z nowych rozwiązań kontaktu z Klientem.
Dlaczego warto stosować takie rozwiązania i co je odróżnia od rozwiązań w ,,chmurze"
  • nie musisz zmieniać obecnie posiadanych numerów telefonicznych  np. analogowych ISDN, GSM. w przypadku naszych rozwiązań zapewnimy technologię która pozwoli na prowadzenie wielu jednoczesnych przy dzwonieniu na jeden numer GSM.
  • nie jest wymagane zwiększenie przepustowości łączy internetowych  na potrzeby połączeń VoIP, które są wymagane przy rozwiązaniach  wirtualnego Call Center
  • nie ma potrzeby wymiany urządzeń aktywnych sieci Klienta( routerów, switchy) na urządzenia z usługą  QoS  (ang. Quality of Service – jakość usługi) aby zapewnić dobrą jakość połączeń głosowych w technologii VoIP które są stosowane w wirtualnych Call Center. W większości przypadków dostawcy tych usług nie informują Klienta o tych wymaganiach technicznych przed podpisaniem umowy. Dopiero przy późniejszych  problemach  z jakością połączeń telefonicznych Klient dowiaduje się o tych wymaganiach
  • Sprzęt jest zainstalowany w siedzibie firmy co pozwala na odpowiednim poziomie zapewnić bezpieczeństwo baz danych Klientów zgodnie z wymaganiami RODO  Za wyciek danych wrażliwych u usługodawców zewnętrznych odpowiada właściciel bazy danych Klientów.
Programy Call Center składają  się z kilku elementów:
  • aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną ( wymagany komputer do obsługi aplikacji)
  • aplikacji agenta
  • aplikacji managera

Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości
Tylko promocje
Dodatkowe konta faksowe
Platan Call Monitor licencja Agneta

Platan Call Monitor licencja Agneta

307,50 zł brutto250,00 zł netto
Dodatkowa licencja stanowiska agenta programu Platan Call Monitor
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor licencja SMS

Platan Call Monitor licencja SMS

307,50 zł brutto250,00 zł netto
  • dodatkowa licencja programu Platan Call Monitor na wysyłanie i odbieranie SMS przez moduł GSM centrali Platan Libra i Proxima
Wybierz opcje
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

3 198,00 zł brutto2 600,00 zł netto
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
  • 1 licencja Managera
  • 10 licencji Agentów grupy dzwonienia
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor licencja Managera

Platan Call Monitor licencja Managera

799,50 zł brutto650,00 zł netto
Dodatkowe stanowisko Managera programu Platan Call Monitor
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC Call Center

Program Naso CC Light Call Center

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
Naso Call Center LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połczeń. Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.
  • 1 licencja Supervisior
  • 5 licencji Agenta
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

3 198,00 zł brutto2 600,00 zł netto
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
  • 1 licencja Managera
  • 10  licencji Agentów grupy dzwonienia
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka

Nasze hity
HitPlatan Libra serwer PBX IP

Platan Libra używana centrala telefoniczna6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto

HitIPU-14.105.1U

Slican IPU-14.106.1U powystawowa5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    e-mail:biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • FAX+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 127
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 2
  • Aktualnie klientów na stronie: 3
  • Sklep odwiedziło: 931501 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu