Strona główna » Programy Call Center
Kategorie
Kategorie aktualności
LeaseLink

alt

Systemy płatności
  • First Data Polcard

Programy Call Center

Programy Call Center      Pierwsze programy Call Center umożliwiające małym i średnim firmom na zbudowanie swojego małego systemu obsługi klientów na kliku lub kilkunastu agentów  za rozsądna cenę. W porównaniu do innych rozwiązań dostępnych na rynku nie wymuszają korzystanie tylko z łączy VoIP i rozwiązań w chmurze ale pozwalają na korzystanie w powiązaniu z centralami Platan, Panasonic, Slican, Grandstream, 3CX, Yeastar  z tradycyjnych  linii analogowych , cyfrowych ISDN BRI PRI , GSM posiadanymi  przez Klienta. Nie musi on  rezygnować z posiadanego sprzętu telekomunikacyjnego. Zostanie on zmodernizowany  do korzystania z nowych rozwiązań kontaktu z Klientem.
Dlaczego warto stosować takie rozwiązania i co je odróżnia od rozwiązań w ,,chmurze"
  • nie musisz zmieniać obecnie posiadanych numerów telefonicznych  np. analogowych ISDN, GSM. w przypadku naszych rozwiązań zapewnimy technologię która pozwoli na prowadzenie wielu jednoczesnych przy dzwonieniu na jeden numer GSM.
  • nie jest wymagane zwiększenie przepustowości łączy internetowych  na potrzeby połączeń VoIP, które są wymagane przy rozwiązaniach  wirtualnego Call Center
  • nie ma potrzeby wymiany urządzeń aktywnych sieci Klienta( routerów, switchy) na urządzenia z usługą  QoS  (ang. Quality of Service – jakość usługi) aby zapewnić dobrą jakość połączeń głosowych w technologii VoIP które są stosowane w wirtualnych Call Center. W większości przypadków dostawcy tych usług nie informują Klienta o tych wymaganiach technicznych przed podpisaniem umowy. Dopiero przy późniejszych  problemach  z jakością połączeń telefonicznych Klient dowiaduje się o tych wymaganiach
  • Sprzęt jest zainstalowany w siedzibie firmy co pozwala na odpowiednim poziomie zapewnić bezpieczeństwo baz danych Klientów zgodnie z wymaganiami RODO  Za wyciek danych wrażliwych u usługodawców zewnętrznych odpowiada właściciel bazy danych Klientów.
Programy Call Center składają  się z kilku elementów:
  • aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną ( wymagany komputer do obsługi aplikacji)
  • aplikacji agenta
  • aplikacji managera

 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości
Tylko promocje
Brak produktów ...

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • Fax+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Nasze hity
HitPanasonic KX-HTS832

Panasonic KX-HTS32984,00 zł brutto800,00 zł netto

HitPanasonic KX-NS500 NS500

Panasonic KX-NS500 serwer telekomunikacyjny1 340,00 zł brutto1 089,43 zł netto

Chmura tagów
Statystyka
  • Ilość produktów: 159
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 1
  • Ilość nowości: 6
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 592105 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014