Strona główna » Panasonic » Panasonic KX-NS500 serwer telekomunikacyjny
Kategorie
Kategorie aktualności
LeaseLink

alt

Systemy płatności
  • First Data Polcard
Panasonic KX-NS500 NS500Panasonic KX-NS500 NS500
Panasonic KX-NS500 NS500Panasonic KX-NS500 NS500
PolecamyNasz hit

Panasonic KX-NS500 serwer telekomunikacyjny

PANASONIC

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD standard - 18,00 zł

Kod EAN:5025232580958

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja Panasonic

Rodzaj centrali :VoIP

Portów wew. analogowych:do 228

Porty wew. SIP:do 128

Moduły GSM:NIE

Linie ISDN:TAK

Polski interfejs WWW

Cena brutto: 1 340,00 zł

Cena netto: 1 089,43 zł

Cena katalogowa: 1 675,00 zł

Oszczędzasz: 20%

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja centrali
  • Polskie WWW
  • Wsparcie techniczne

Panasonic KX-NS500

 

Panasonic KX-NS500  dlaczego warto go kupić?

  • Twoja firma poszukuje systemu, który zapewni komunikację wysokiej jakości?
  • Systemu komunikacyjnego, który będzie wsparciem w codziennych zadaniach i może się rozwijać wraz z firmą?
  • W stu procentach niezawodnego systemu komunikacyjnego, który nie wymaga wielkiego budżetu i mnóstwa czasu na instalację?
  • W przypadku potrzeby przygotowania oferty na inną konfigurację proszę o kontakt na numer telefonu  22 250-25-48 lub mail serwis@e-telecom.pl
 
W cenie wersji podstawowej systemu Klient otrzymuje:
  • 6 analogowych linii miejskich z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 2 porty wewnętrzne do obsługa cyfrowych telefonów systemowych Panasonic KX-DT3xx i KX-DT5xx
  • 16 portów wewnętrznych analogowych z identyfikacją abonenta dzwoniącego
  • 2 kanały zapowiedzi głosowych DISA 64 wiadomości 20 min nagrań
  • 2 kanały uproszczonej poczty głosowej dla wszystkich użytkowników systemu
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików waw jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP oraz IMAP4
  • Wbudowany klient FTP, SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń ARS
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń UCD
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    - różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    - rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących
    - kolejkowanie połączeń
    - wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Wbudowana obsługa systemu łączności bezprzewodowej DECT:
    - Obsługa do 128 słuchawek (np. KX-TCA385, KX-TCA285, KX-TCA185, KX-WT115 albo KX-UDT131, KX-UDT121,KX-UDT111)
    - 2- i 8-kanałowe stacje bazowe podłączane do portów cyfrowych KX-TDA0155 oraz KX-TDA0158
    - 8-kanałowe stacje bazowe podłączane do portów IP KX-NCP0158
    - 4-kanałowe HDVoice KX-UDS124
    - Możliwość zwiększenia zasięgu radiowego przez zastosowanie stacji retransmisyjnych (repeterów) KX-A405
  • Programowanie i administracja:
    -
    przez przeglądarkę www
    - z konsoli do zarządzania za pomocą modemu przez linię analogową lub ISDN
  • - z telefonu systemowego
  • Wbudowana licencja dla 1000 użytkowników aplikacji Communication Assistant Basic-Express
  • Wbudowana licencja testowa dla 128 użytkowników aplikacji Communication Assistant PRO (tryb testowy 60 dni)
  • Wbudowana licencja testowa dla 1 użytkowników aplikacji Communication Assistant Supervisor (tryb testowy 60 dni)
  • Wbudowana licencja testowa dla 1 użytkowników aplikacji Communication Assistant Console (tryb testowy 60 dni)
  • Wbudowana licencja testowa obsługi Thin-Server (tryb testowy 60 dni)
  • Wbudowana licencja testowa obsługi CSTA (tryb testowy 60 dni)
  • Niski pobór prądu 110W przy pełnym wyposażeniu
  • Centrala przystosowana do montażu w szafach typu RACK lub do zawieszenia na ścianie
  • Wymiary (szer.*dług.*wys.): 340*430*88 mm (2U), waga: 4,5 kg

Producent:Panasonic

alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt


alt
Wsparcie techniczne
        Nasza firma oferuje usługę Komplementacji, programowania i  wsparcia technicznego sprzedanych przez nas central telefonicznych.
W ramach tej dodatkowo płatnej usługi w naszym serwisie wykonywane są następujące prace:
  • instalacja kart wyposażenia central telefonicznych  z wstępnym uruchomieniem i sprawdzeniem działania sytemu telefonicznego
  • zaprogramowanie  centrali telefonicznej w zakresie podstawowym zgodnie z wytycznymi określonymi przez Klienta z przeprowadzeniem testów z prawidłowego działania
  • Zakres podstawowy- zaprogramowanie linii miejskich analogowych, ISDN, VoIP oraz numerów wewnętrznych
  • telefoniczne i zdalne wsparcie techniczne dla służb technicznych Klienta ( informatycy lub konserwatorzy central telefonicznych) przy instalacji i uruchomieniu systemu telefonicznego
  • wsparcie techniczne przy uruchomieniu linii telefonicznych od operatora telekomunikacyjnego
  • jednokrotna zmiana programu centrali po miesięcznym okresie użytkowania i lepszym poznaniu jej funkcjonalności.
  • Jako jedna z nielicznych firm udostępniamy pełną dokumentację techniczną sprzedawanych central telefonicznych łącznie z niezbędnym oprogramowaniem
W przypadku zainteresowania naszymi usługami prosimy o kontakt mailowy serwis@e-telecom.pl  lub telefoniczny 22 250-25-48