Strona główna » Zakończenie 1 grudnia 2022 produkcji central telefonicznych Panasonic. Propozycja wsparcia przy utrzymaniu użytkownych central

Zakończenie 1 grudnia 2022 produkcji central telefonicznych Panasonic. Propozycja wsparcia przy utrzymaniu użytkownych central

Wyświetleń: 1023
Panasonic zdecydował się na globalne zamknięcie swojej działalności w zakresie central telefonicznych. Poniżej znajdują się kluczowe punkty ogłoszenia i związane z nim ramy czasowe.


Zakończenie produkcji central Panasonic

Jak ogłoszono 1 grudnia 2020 r., Panasonic zdecydował się na globalne zamknięcie swojej działalności w zakresie central telefonicznych. Poniżej znajdują się kluczowe punkty ogłoszenia i związane z nim ramy czasowe.

 · Fabryka będzie kontynuować produkcję do końca  roku kalendarzowego 2022. Ostatnie zamówienia będą przyjmowane w kwietniu 2022. Ze względu na globalny niedobór podzespołów niektóre modele będą miały ograniczoną dostępność
· Wsparcie techniczne będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r.
· Wsparcie dla oprogramowania będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r., nie będzie żadnych nowych wydań funkcji, a wsparcie będzie ograniczone do poprawek błędów oprogramowania.
· Części zamienne będą dostępne do 31 grudnia 2029 r., a usługi naprawcze będą kontynuowane zgodnie z umową i przepisami prawa.
- Klucze aktywacyjne będą dostępne do zakupu w firmie Panasonic do 31 grudnia 2022
- :Panasonic udostępni aktualizację oprogramowania układowego w październiku 2022 r., która zapewni pełną pojemność i funkcjonalność bez konieczności kupowania i instalowania kluczy aktywacyjnych. Należy pamiętać, że oprogramowanie sprzętowe będzie dostępne tylko dla platform NS i NSX. NCP i wszelkie inne platformy są poza zakresem.
- Obecna ochrona gwarancyjna nie ulegnie zmianie — firma Panasonic będzie świadczyć usługi naprawcze zgodnie z umową i przepisami prawa. Części zamienne na poziomie komponentów pozostaną dostępne w naszych centrach serwisowych do grudnia 2029 r., dlatego w razie potrzeby można nadal kupować usługi naprawcze.

Przygotowywane jest wsparcie dla  Klientów użytkujących obecnie  centrale telefoniczne Panasonic  przy zachowaniu dotychczasowych aparatów i bez kosztów ponownego okablowania. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu niezawodnych funkcji NEXT-GEN (następnej generacji takich jak Call Center, UC) oraz możliwości, w razie potrzeby, migracji we własnym tempie do nowszych urządzeń.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani  pomocą w zakresie utrzymania central Panasonic prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

                                                                               serwis@e-telecom.pl   tel. 22 250-25-48
 

Przejdź do strony głównej
Nasze hity
HitPlatan Libra serwer PBX IP

Platan Libra używana poleasingowa6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto

HitIPU-14.105.1U

Slican IPU-14.106.1U powystawowa5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    e-mail:biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • FAX+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 124
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 2
  • Aktualnie klientów na stronie: 4
  • Sklep odwiedziło: 969650 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu