Naso Call Center LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połczeń. Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
możliwość rozbudowy do 8 kont miejskich VoIP, do 2 linii miejskich analogowych, do 2 linii GSM, do 2 linii ISDN (2B+D), do 12 analogowych linii wewnętrznych, do 8 portów wewnętrznych VoIP, do 10 kanałów nagrywania
Aplikacja konsultanta (Naso Call Center Agent) wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje: