Naso Call Center LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połczeń. Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.
Aplikacja konsultanta (Naso Call Center Agent) wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje:
Aplikacja supervisora (Naso Call Center Supervisor) pełni funkcje nadzorcze w stosunku do aplikacji konsultantów. Umożliwia zarówno bieżący podgląd ich pracy, kolejek oczekujących połączeń, jak i analizę statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, liczbę połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii oraz kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi różnymi działami w firmie.