Strona główna » Wyniki szukania

Wyniki szukania: contac

Znaleziono produktów:12

Szukaj dokładnie wpisany tekst:tak

Szukaj w numerach katalogowych:tak

Szukaj w kodach producenta:tak

Szukaj w kodach EAN:tak

Szukaj w opisach produktów:tak

Yeastar S50 centrala tel;efoniczna VoIP

Yeastar S50

2 848,94 zł brutto2 316,21 zł netto
  • 50 użytkowników
  • 25 jednoczesnych połączeń
  •  4 sloty modułowe do rozbudowy kartami FXO linie miejskie analogowe, FXS porty wewnętrzne analogowe, ISDN BRI, GSM
  •  50 Sip trunk
  •  1 port LAN:  10/100/1000 Mbps
  • 1 port WAN: 10/100/1000 Mbps
  • auto provisioning telefonów IP Yealink, Snom, Vtech, Fanvil, Htek, Gigaset, Cisco, Polycom, Panasonic, Mitel, Alcatel Business
  • Praca zdalna aplikacja Linkus Mobile Klient na telefony komórkowe z systemami iOS i Android oraz Linkus Desktop na komputery
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC Call Center

Program Naso CC Light Call Center

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
Naso Call Center LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połczeń. Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.
  • 1 licencja Supervisior
  • 5 licencji Agenta
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka

Yeastar S20 Centrala VoIP

1 623,06 zł brutto1 319,56 zł netto
  • 20 użytkowników
  • 10 jednoczesnych połączeń
  •  2 sloty modułowe do rozbudowy kartami FXO linie miejskie analogowe, FXS porty wewnętrzne analogowe, ISDN BRI, GSM
  •  VoIP trunk: 20
  •  1 port LAN:  10/100 Mbps
  • 1 port WAN: 10/100 Mbps
  • auto provisioning telefonów IP Yealink, Snom, Vtech, Fanvil, Htek, Gigaset, Cisco, Polycom, Panasonic, Mitel, Alcatel Business
  • Praca zdalna aplikacja Linkus Mobile Klient na telefony komórkowe z systemami iOS i Android oraz Linkus Desktop na komputery
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC Call Center

Program Naso CC aplikacja Klienta Call Cente

492,00 zł brutto400,00 zł netto
Aplikacja konsultanta (Naso Call Center Agent) wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje:
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
  • Licencja na 1 managera i 2 agentów grupy dzwonienia
  • Wyświetlanie stanu kolejki połączeń, aktywności agentów, informacja o połączeniach odebranych, nieodebranych, do oddzwonienia
  • Statystyki połączeń dla grup dzwonienia i agentów w formie historii lub graficznej
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC program Call Center

Program Naso CC Call Center Supervisor

1 033,20 zł brutto840,00 zł netto
Aplikacja supervisora (Naso Call Center Supervisor) pełni funkcje nadzorcze w stosunku do aplikacji konsultantów. Umożliwia zarówno bieżący podgląd ich pracy, kolejek oczekujących połączeń, jak i analizę statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, liczbę połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii oraz kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi różnymi działami w firmie.
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka

Nasze hity
HitPlatan Libra serwer PBX IP

Platan Libra używana poleasingowa6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto

HitIPU-14.105.1U

Slican IPU-14.106.1U powystawowa5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    e-mail:biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • FAX+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 124
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 2
  • Aktualnie klientów na stronie: 8
  • Sklep odwiedziło: 955211 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu